FL.251.336.2024.MR
ZAPYTANIE OFERTOWE nr FL.251.336.2024.MR
1.Nazwa i siedziba Zamawiającego
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego w Warszawie, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów specjalnych i technicznych na potrzeby Zamawiającego, w następujących ilościach:
CZĘŚĆ I – GAZY CZYSTE
Gaz | jm | Ilość m3 |
Argon analizowany 5.0 | m3 | 40 |
Azot analizowany 5.0 | m3 | 250 |
Acetylen 2.6 | kg | 30 |
Hel analizowany 5.0 | m3 | 180 |
Wodór 5.0 | m3 | 50 |
Tlen analizowany 5.0 | m3 | 30 |
Podtlenek azotu | kg | 40 |
Hel 6.0 | szt. | 6 |
Azot 6.0 | szt. | 3 |
Powietrze 5.0 | szt. | 3 |
CZĘŚĆ II- GAZY TECHNICZNE
Gaz | jm | ilość |
Acetylen techniczny | kg | 20 |
Argon 4.6 | m3 | 20 |
Azot sprężony 2.8 | m3 | 500 |
Powietrze sprężone | m3 | 30 |
Tlen sprężony 2.5 | m3 | 30 |
Wodór 4.0 | m3 | 150 |
Zamawiający informuje, że zamówienie jest podzielone na części j.w. Oferty można składać dla każdej części oddzielnie lub wyłącznie dla jednej części zamówienia.
3. Termin realizacji Zamówienia – od 1.01.2025 do 31.12.2025 r.
4. Adresy dostawy:
- 01-793 Warszawa ul. Rydygiera 8
- 02-516 Warszawa, ul. Starościńska 5
Adres dostawy będzie doprecyzowany w każdorazowym zamówieniu.
5. Warunki realizacji Zamówienia: dostawy sukcesywne na telefoniczne bądź mailowe zamówienie przedstawiciela Zamawiającego pod w/w adresy.
6.Wymagania dotyczące przygotowania oferty:
- Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez Oferenta przed przedstawieniem oferty.
- Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do Wykonawcy o uzupełnienie oferty cenowej o wykaz wykonywanych usług o podobnym zakresie i wartości.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert bez podania przyczyny na co Oferent wyraża zgodę.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Kryterium oceny ofert:
a) Cena – 80%
b) Jednostkowe koszty dziennej dzierżawy butli- 10%
c) Koszty transportu – 10%
7. Oferta powinna zawierać:
- Nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy.
- Wypełniony formularz ofertowy.
- Termin płatności faktury miesięcznej (w dniach od daty wystawienia faktury).
8. Termin złożenia oferty: do 12.12.2024 r.
Ofertę proszę przesłać na e-maila: malgorzata.rudyk@ichplukasiewicz.gov.pl
Kontakt telefoniczny: 506 065 785
FL.251.338.2024.MR
1.Nazwa i siedziba Zamawiającego
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego w Warszawie, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa
2. Przedmiot zapytania ofertowego:
a) Przedmiotem umowy jest określenie zasad współpracy dotyczącej wsparcia technicznego w użytkowaniu programów Symfonia, w tym:
- Symfonia kadry i płace,
- Symfonia e-pracownik,
- Symfonia elektroniczny obieg dokumentów,
ze wskazaniem dedykowanego Opiekuna do każdego modułu. W przypadku Opiekuna modułu kadry i płace konieczna jest znajomość przepisów dotyczących rozliczania płac.
b) Podstawowe wymagania dotyczące wsparcia technicznego:
- dostarczanie i instalacja programów i ich uaktualnień, zakupionych na podstawie osobnej umowy z producentem Programów
- obsługa zgłoszeń problemów i incydentów związanych z funkcjonowaniem Programów
- obsługa zgłoszeń będzie realizowana przez wizytę konsultanta w siedzibie Łukasiewicz-IChP oraz w formie pomocy zdalnej. Oczekiwany czas reakcji na zgłoszenie problemu do 24 godzin w przypadku konieczności dojazdu do siedziby Zleceniodawcy i do 4 godzin w przypadku możliwości wykonania usługi zdalnie
- od Wykonawcy wymagane jest zainstalowanie oprogramowania VPN Forcepoint oraz stworzenie Certyfikatu imiennego dla potrzeb połączenia VPN z serwera, na którym zainstalowana jest Symfonia
- zamawiający nie dopuszcza używania programów typu Team Viewer, Anydesk itp. do pomocy zdalnej w sytuacji awarii systemu.
c) Czas trwania umowy: 12 miesięcy od daty podpisania.
3. Wymagania dotyczące przygotowania oferty:
- Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez Oferenta przed przedstawieniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert bez podania przyczyny na co Oferent wyraża zgodę.
- Kryterium oceny ofert: 100 % cena usługi
4. Oferta powinna zawierać:
- Nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy.
- Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami.
- Cenę za całość realizacji przedmiotu zamówienia usługi netto/brutto.
- Termin płatności faktury miesięcznej (w dniach od daty wystawienia faktury)
5. Termin złożenia oferty: do 16.12.2024 r. do godz. 10:00
Ofertę proszę przesłać na e-maila: malgorzata.rudyk@ichp.lukasiewicz.gov.pl
Szczegółowych informacji o przedmiocie zamówienia udziela pani Agnieszka Urbańska-Albrecht tel. 453 056 284
e-mail:agnieszka.urbanska-albrecht@ichp.lukasiewicz.gov.pl
lub pani Monika Szcześniak tel. 453 056 283
e-mail:monika.szczesniak@ichp.lukasiewicz.gov.pl
w sprawach dotyczących zakresu IT: Patryk Rospara tel. 605 571 760
Sprawa nr FL.251.1306.2024.GC
1.Nazwa i siedziba Zamawiającego
Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego w Warszawie, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa
2. Przedmiot zapytania ofertowego:
Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja oprogramowania CHROMELEON z wersji 7.1 do wersji 7.3 wraz z kluczami licencyjnymi w ilości 3 sztuk.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania Chromeleon wraz z kluczami licencyjnymi dla ieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego w Warszawie
- Wykonanie, przez autoryzowany serwis aparatów Dionex Ultimate 3000, aktualizacji oprogramowania Chromeleon dla trzech aparatów HPLC oraz sprawdzenie poprawności działania aparatów/ oprogramowania i odczytu archiwalnych danych aparaturowych
- Oprogramowanie jest stosowane w aparatach HPLC Dionex Ultimate 3000 i ze względu na specyfikę pracy laboratorium, potrzeby zachowania ciągłości prac i możliwej kwalifikacji aparatów na kolejne lata, Zamawiający nie dopuszcza innego oprogramowania.
4. Adres realizacji zamówienia
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ – INSTYTUT CHEMII PRZEMYSŁOWEJ IMIENIA PROFESORA IGNACEGO MOŚCICKIEGO
ul. Rydygiera 8
01-793 Warszawa
5. Termin realizacji zamówienia
Maksymalnie 7 dni od upływu terminu składania ofert
7. Wymagania dotyczące przygotowania oferty:
- Oferta powinna zawierać cenę za dostawę dla każdej sztuki netto/ brutto oraz łącznie netto/brutto (w PLN).
- Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań przez Oferenta przed przedstawieniem oferty.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia ofert bez podania przyczyny na co Oferent wyraża zgodę.
- Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych .
- Kryterium oceny ofert:
a) Cena – waga kryterium – 100 %
7. Oferta powinna zawierać:
- Nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy.
- Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami.
- Warunki płatności
- Termin realizacji zamówienia
8. Termin złożenia oferty: do 9.12.2024 r.
Grzegorz Cudny –grzegorz.cudny@ichp.lukasiewicz.gov.pl
tel: 509 238 749
Kontakt w sprawach merytorycznych:
Marta Zezula – marta.zezula@ichp.lukasiewicz.gov.pl
Tel: 601 333 919
9. Pozostałe informacje
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu oraz do przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
Oferty niepełne, nieobejmujące wszystkich elementów zamówienia, nie będą rozpatrywane.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi oferentami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Dostęp do oprogramowania zostanie zapewniony poprzez dostarczenie przez Wykonawcę kluczy online za pośrednictwem sieci internetowej do Zamawiającego. Klucze online zostaną przesłane przez Wykonawcę do zamawiającego pod adres: marta.zezula@ichp.lukasiewicz.gov.pl
Płatność za przedmiot zamówienia będzie zrealizowana na podstawie faktury terminowej wystawionej przez Wykonawcę. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie potwierdzenie przez Zamawiającego wykonania aktualizacji oprogramowania i sprawdzenie odczytu danych aparaturowych i dołączenie protokołu odbioru wykonanych prac.
W związku z koniecznością utrzymania stałej sprawności technicznej urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zlokalizowanych na terenach Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego w Warszawie, poszukujemy oferenta, który ma doświadczenie w tym obszarze i jest w stanie wykonywać usługę w określonej formie.
W ramach usługi Oferent zobowiązuje się wykonać:
- Przeglądy okresowe urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych
- Przeglądy okresowe central wentylacyjnych wraz z wymianą filtrów
- Okresową kontrolę szczelności urządzeń znajdujących się w bazie CRO
- Prowadzenie Pogotowia technicznego
W zależności od rodzaju stosowanych urządzeń zakres usługi przeglądu okresowego urządzenia klimatyzacyjnego powinien obejmować:
- Czyszczenie filtrów powietrza oraz wymienników ciepła (skraplacza i parownika)
- Sprawdzenie drożności oraz szczelności układu odprowadzenia skroplin, jego czyszczenie wraz z wyczyszczeniem elementów pompki skroplin (jeżeli występuje)
- Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego oraz poboru prądu urządzenia
- Sprawdzenie przewodów i izolacji ze względu na uszkodzenia mechaniczne
- Sprawdzenie poprawności pracy funkcji chłodzenia, osuszania i grzania
- Sprawdzenie poprawności działania funkcji sterownika
- Czyszczenie chłodnicy jednostki zewnętrznej
- Czyszczenie obudowy urządzeń
- Sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych
- Sprawdzenie temperatur powietrza wewnętrznego, zewnętrznego oraz nawiewu w trybie grzania i chłodzenia.
- Wymiana baterii w pilocie bezprzewodowym(jeżeli występuje)
- Zapewnienie narzędzi oraz materiałów niezbędnych do wykonania przeglądu, w tym podnośnika koszowego lub/oraz rusztowania.
W zależności od rodzaju stosowanych urządzeń zakres usługi przeglądu okresowego urządzenia chłodniczego powinien obejmować:
- kontrolę stanu technicznego– na podstawie przeprowadzonych oględzin Zamawiający powinien zostać poinformowany o stopniu zużycia poszczególnych elementów oraz o zakresie niezbędnych do przeprowadzenia czynności serwisowych
- kontrolę pracy układu chłodniczego – na podstawie przeprowadzonych pomiarów oraz oceny parametrów pracy urządzenia ocenia się czy urządzenie posiada wystarczającą ilość czynnika chłodniczego
- sporządzenie protokołu z kontroli szczelności
W zależności od rodzaju stosowanych urządzeń zakres usługi przeglądu okresowego centrali wentylacyjnej powinien obejmować:
- Wymiana filtrów powietrza na nowe dostarczone przez zleceniodawcę
- Czyszczenie/Mycie urządzenia wewnątrz, mycie klap, wymiennika oraz nagrzewnicy
- Odgrzybianie i dezynfekcja centrali wentylacyjnej
- Kontrola poprawnej pracy automatyki sterowniczej
- Kontrola stanu i poprawnej pracy przepustnic, wymienników ciepła, zabezpieczeń termicznych i ciśnieniowych, układu rożmrożeniowego i przeciwzamrożeniowego, instalacji odpływu skroplin, sekcji tłumienia, sekcji wentylatorowej, wentylatorów, silników, pasków klinowych oraz korekta ich naciągu, wszystkich złączy, połączeń i izolacji
Zakres usługi pogotowia technicznego powinien obejmować:
- Serwis awaryjny od godziny 7:00 do godziny 15:00 w dni robocze, w tym ocenę stanu technicznego, zlokalizowanie, ustalenie przyczyny powstania i usunięcie awarii urządzenia, preferowana reakcja w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia(do 48 godzin).
Ilość urządzeń:
- 190 szt. urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych
- 20 szt. central wentylacyjnych
- 22 obiegi w urządzeniach podlegające kontroli szczelności wpisanych do bazy CRO
Harmonogram przeglądów:
- Przegląd urządzeń klimatyzacyjnych i chłodniczych – wykonywany dwa razy na sezon:
- pierwszy jesienią do 31 Listopada 2024 r.,
- drugi wiosną do 31 Maja 2025 r.,
- Przegląd kontrola szczelności:
- roczna do 21 Lutego 2025 – 22 urządzenia,
- półroczna do 21 Sierpnia 2025 – 3 urządzenia
- Przegląd central wentylacyjnych z wymianą filtrów
- pierwszy 1-30 Wrzesień 2024
- drugi 1- 28 Luty 2025
- trzeci 1- 30 Czerwiec 2025
Lokalizacja urządzeń:
- Rydygiera 8, Dzielnica Żoliborz, Warszawa
- Starościńska 5, Dzielnica Mokotów, Warszawa
Oferta powinna zawierać:
- Koszt netto przeglądu okresowego jednego urządzenia klimatyzacyjnego i chłodniczego
- Koszt netto przeglądu okresowego jednej centrali wentylacyjnej
- Koszt netto kontroli szczelności jednego obiegu urządzenia klimatyzacyjnego i chłodniczego
- Koszt netto jednej wizyty serwisu awaryjnego i pierwszej godziny diagnostyki
- Miesięczny koszt netto utrzymania usługi pogotowia technicznego
Koszt netto, o którym mowa powyżej powinien uwzględniać wszelkie koszty i wydatki związane z należytym wykonaniem przeglądów, kontroli i pogotowia technicznego, a w szczególności koszty transportu, wynajmu podnośnika bądź rusztowania, zakupu środków do konserwacji, itp.
W sprawie szczegółów prosimy o kontakt e-mail: grzegorz.zajac@ichp.lukasiewicz.gov.pl
Oferty prosimy przesłać na adres: grzegorz.zajac@ichp.lukasiewicz.gov.pl do dnia 29.08.2024 r. do godziny 23.59
Po wyborze oferty Instytut przedstawi oferentowi szczegółową umowę serwisową (okres 12 miesięcy kalendarzowych).
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyny.
2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi oferentami.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo nie podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
4.W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty oraz ich uzupełnienia.