Starszy specjalista/Starsza specjalistka pionu wsparcia ds. zamówień publicznych i umów przy realizacji projektów: „Rozwój infrastruktury badawczejw innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych i niskoemisyjnychw ramach Łukasiewicz–IChP – Kampus Mościcki” oraz „Centrum Technologii Wytwarzania API – Kampus Mościcki II”, projekty realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO), na czas realizacji projektu maksymalnie do 31-12-2025 r. – 2 etaty
Minimum 3-letnia praktyka przy udzielaniu zamówień publicznych, w szczególności przy udzielaniu zamówień na dostawy.
Wskazane posiadanie innych certyfikatów branżowych.
CODZIENNE ZADANIA:
Uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Instytut, dotyczących realizacji projektu.
Bieżąca współpraca z Kierownikiem i Koordynatorem projektu.
Bieżąca współpraca z członkami zespołu projektowego biorącymi udział
w przygotowywaniu postępowań przetargowych.
Terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami dokumentowanie prowadzonych procedur przetargowych.
Prawidłowe sporządzanie dokumentacji związanej z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.
Prawidłowe i terminowe przygotowywanie projektów materiałów przetargowych
w zakresie formalno-prawnym, w tym Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz
z załącznikami, dla postępowań o wartości powyżej kwoty, po przekroczeniu której istnieje obowiązek stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
Prawidłowe i terminowe przygotowywanie projektów materiałów przetargowych
w zakresie formalno-prawnym, dla postępowań o wartości poniżej kwoty,
po przekroczeniu której istnieje obowiązek stosowania przepisów ustawy prawo zamówień publicznych.
Przygotowywanie bieżącej korespondencji z uczestnikami postępowań przetargowych, w szczególności sporządzanie projektów pism dotyczących:
odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie procedury o udzielnie zamówienia publicznego,
przekazania informacji o przesunięciu terminu składnia i otwarcia ofert,
informacji o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
przekazywania informacji z otwarcia ofert,
wezwań do wykonawców o wyjaśnienie czy ich oferta zawiera rażąco niską cenę,
informowania o dokonaniu poprawy omyłek w treści ofert,
wezwań skierowanych do wykonawców w sprawie złożenia wyjaśnień, uzupełnień ofert itp.,
wezwania wykonawców do złożenia dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania,
występowania do wykonawców z prośbą o przedłużenie terminu związania ofertą,
informowania wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty bądź unieważnieniu postępowania,
informowania wykonawców o odrzuceniu ofert lub wykluczeniu wykonawców,
informowania wykonawców o wniesieniu odwołania,
zaproszenia do zawarcia umowy, w tym wszelkich pism dotyczących treści umowy wraz z załącznikami oraz dotyczących zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
informowanie wykonawców o zwrocie wadium,
prowadzenie korespondencji nie wymienionej wyżej a niezbędnej
do prawidłowego przeprowadzenia postępowania.
BENEFITY:
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na czas realizacji Projektów, maksymalnie do 31-12-2025 r.
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy.
Ruchomy czas pracy.
Pracowniczy Program Emerytalny (po trzech miesiącach zatrudnienia).
Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego.
Pakiet socjalny w ramach Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy (kasa zapomogowo-pożyczkowa, dopłaty do wypoczynku we własnym zakresie, dopłaty do żłobków i przedszkoli).
Możliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiów podyplomowych w zakresie podnoszenia posiadanych kompetencji w tym kursów językowych.
Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Zgłoszenie powinno zawierać:
życiorys /CV z uwzględnieniem opisu kwalifikacji, przebiegu pracy zawodowej i doświadczenia.
Dokumenty prosimy przesyłać w terminie do dnia: 02.04.2025 r.