W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki opisane w Polityce Prywatności będą zamieszczane na Państwa urządzeniu końcowym. W każdej chwili możecie Państwo zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w przeglądarce internetowej. Akceptacja niezbędnych plików cookies jest wymagana do prawidłowego działania witryny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce POLITYKA PRYWATNOŚCI.
Starszy Specjalista/Starsza Specjalistka ds. Obsługi Formalno-Finansowej Projektów, Dział Sprzedaży
Wykształcenie: wyższe (preferowane Ekonomia, Finanse i Rachunkowość, mile widziane studia/szkolenia z zakresu zarządzania projektami).
Udokumentowany staż pracy min 5 lat, w tym min. 3 – letnie, praktyczne doświadczenie w prowadzeniu pod względem formalnym i rozliczaniu projektów.
Znajomość przepisów z zakresu wsparcia finansowego z funduszy UE, krajowych, itd.
Umiejętność analizy złożonych dokumentów.
Umiejętność precyzyjnego formułowania opinii na piśmie.
Umiejętność krytycznego i analitycznego myślenia.
Umiejętność zarządzania czasem i organizowania własnej pracy.
Wysokie umiejętności interpersonalne.
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Znajomość programów MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel, CST 2021.
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi.
Umiejętność pracy w zespole.
CODZIENNE ZADANIA:
Udział w przygotowaniu Wniosków o dofinansowanie w zakresie formalnym oraz finansowym, zgodnie z wymogami konkursów na potrzeby realizacji prac badawczo-rozwojowych finansowanych ze środków własnych przedsiębiorców, budżetów krajowych, UE i KE.
Nadzór nad prawidłową realizacją projektów pod względem formalnym i finansowym, zgodnie z Umową i obowiązującymi przepisami/procedurami.
Prawidłowe pod względem formalnym i terminowym składanie wniosków o płatność, raportów rocznych, okresowych i końcowych z realizacji projektów, aneksów do Umów, bieżącą analizę wydatkowania otrzymanych środków budżetowych, przygotowywanie dokumentacji finansowej, raportów finansowych związanych z realizacją projektów.
Rejestrowanie i ewidencję Wniosków oraz Umów itd. zawieranych przez Łukasiewicz – IChP w celu realizacji prac badawczo-rozwojowych.
Prowadzenie baz danych oraz sporządzanie raportów w ramach realizowanych projektów.
Przygotowywanie odpowiednich zestawień/sprawozdań na potrzeby kontroli wewnętrznej i/lub innych Interesariuszy.
Nadzór nad obiegiem dokumentacji, archiwizacja i aktualizacja.
Kontakt z podmiotami zewnętrznymi w ramach realizowanych projektów.
Bieżącą współpracę z innymi Zespołami/Zakładami Łukasiewicz – IChP.
BENEFITY:
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy
Ruchomy czas pracy
Pracowniczy Program Emerytalny (po trzech miesiącach zatrudnienia)
Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego
Pakiet socjalny w ramach Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy (kasa zapomogowo-pożyczkowa, dopłaty do wypoczynku we własnym zakresie, dopłaty do żłobków i przedszkoli)
Możliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiów podyplomowych w zakresie podnoszenia posiadanych kompetencji w tym kursów językowych
Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Zgłoszenie powinno zawierać:
życiorys /CV z uwzględnieniem opisu kwalifikacji, przebiegu pracy zawodowej i doświadczenia.
Dokumenty prosimy przesyłać w terminie do dnia: 04-12-2025 r.