Lider/Liderka obszaru w Pionie Wsparcia z funkcją Dyrektora Departamentu Transferu Technologii i Komercjalizacji

WYNAGRODZENIE :
od 0
do 0
WYMAGANIA OBOWIĄZKOWE:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań i 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi.
  • Ukończone studia podyplomowe lub kursy specjalistyczne w obszarze zarządzania.
  • Znajomość specyfiki branży chemicznej krajowej i międzynarodowej, w tym wyzwań, trendów oraz potrzeb przedsiębiorców w zakresie działalności innowacyjnej.
  • Doświadczenie w organizacji wydarzeń związanych z promocją innowacyjnych technologii oraz sprzedażą innowacyjnych produktów i usług.
  • Wiedza z obszaru ochrony własności intelektualnej oraz umów licencyjnych, przeniesienia praw.
  • Kompetencje z zakresu biznesu i marketingu.
  • Umiejętności pozyskiwania informacji oraz zdolności analityczne.
  • Znajomości języka angielskiego, poziom min. B2 w mowie i piśmie.
  • Umiejętność zarządzania relacjami pomiędzy pracownikami Instytutu, inwestorami i klientami.
  • Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietów biurowych MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Gotowości do krajowych i zagranicznych podróży służbowych.
  • Umiejętność organizacji pracy – zarządzanie swoim czasem oraz organizowanie swojej pracy w sposób zaplanowany, usystematyzowany i pozwalający na osiągnięcie zamierzonych celów.
  • Umiejętność podejmowania decyzji.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Sumienność i dokładność.
  • Samodzielność.
  • Zaangażowanie.
  • Kreatywność.
  • Przestrzeganie wysokich standardów etycznych, które budują zaufanie w relacjach biznesowych.
CODZIENNE ZADANIA:
  • Organizacja pracy Departamentu w tym w zakresie transferu technologii i komercjalizacji wyników prac badawczo-rozwojowych oraz zapewnienie Instytutowi efektów ekonomicznych z tego tytułu w szczególności poprzez prowadzenie działań marketingowych, komercjalizacyjnych i sprzedaży.
  • Opracowywanie planów działań marketingowych oraz planów i prognoz komercjalizacji i sprzedaży prac B+R oraz usług komercyjnych.
  • Opracowanie i nadzór nad funkcjonowaniem systemu zarządzania projektami w Instytucie.
  • Nadzór nad wskaźnikami realizowanych projektów prowadzonych w obszarze Zastępcy Dyrektora ds. Badawczych i Komercjalizacji w zakresie zgodności z założonymi we wniosku (z wyłączeniem wskaźników merytorycznych).
  • Prowadzenie analiz rynkowych dla technologii chemicznych, farmaceutycznych i biotechnologicznych w tym postępu technicznego w branży, konkurencji krajowej i zagranicznej, potrzeb klientów oraz sytuacji na rynkach zaopatrzenia.
  • Analiza zamówień publicznych publikowanych przez przedsiębiorstwa.
  • Analiza instrumentów wsparcia finansowego dla prowadzenia badań oraz transferu innowacyjnych technologii z nauki do gospodarki (fundusze krajowe, fundusze unijne, międzynarodowe oraz inne źródła finansowania).
  • Przygotowywanie i składanie Wniosków subwencyjnych oraz Raportów z wykorzystania Subwencji zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Prowadzenie baz danych oraz raportów z wyników badań i analiz.
  • Nadzór nad sprawozdawczością w POL-on i PBN.
  • Opiniowanie koncepcji prowadzenia projektów rozwojowych pod względem ich zasadności rynkowej, a następnie udział w przygotowaniu dokumentacji projektowej w zakresie celów i działań związanych z komercjalizacją wyników prac.
  • Kształtowanie cen realizowanych projektów oraz innych wyrobów i usług Instytutu.
  • Pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż produktów i technologii chemicznych, a także innych efektów projektów prowadzonych w obszarze Zastępcy Dyrektora ds. Badawczych i Komercjalizacji (prac badawczo-rozwojowych, wdrożeniowych, naukowych oraz raportów z analiz, ekspertyz, usług doradztwa itp.), w szczególności: przygotowanie i negocjowanie umów handlowych, prowadzenie obsługi posprzedażnej, w tym reklamacyjnej.
  • Planowanie i prowadzenie promocyjnego wsparcia sprzedaży.
  • Promowanie Instytutu oraz kreowanie dobrego wizerunku w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym poprzez organizowanie konferencji naukowych, seminarium, sympozjów, dni otwartych, imprez integracyjnych i innych przedsięwzięć.
  • Realizacja zadań w zakresie ochrony patentowej i praw autorskich efektów badań naukowych i prac badawczo-rozwojowych.
  • Nadzór nad wydawaniem czasopisma naukowego „POLIMERY”.
  • Kompleksowe zarządzanie procesem aplikacyjnym o środki unijne i międzynarodowe.
  • Działania związane ze współpracą z zagranicznymi i krajowymi ośrodkami naukowo-badawczymi i przedsiębiorcami.
  • Opracowywanie i nadzór nad realizacją działań oraz KPI wskazanych w rocznych planach działalności i finansowych oraz Strategii krótko i długoterminowej Instytutu w zakresie zbieżnym z działalnością Departamentu.
  • Współpraca z innymi instytutami Sieci Badawczej Łukasiewicz oraz Centrum Łukasiewicz w szczególności w zakresie pozyskiwania i realizacji wspólnych prac o potencjale komercjalizacyjnym.
BENEFITY:
  • Stabilne, pełnoetatowe zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy.
  • Ruchomy czas pracy.
  • Pracowniczy Program Emerytalny.
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz pakietu medycznego.
  • Pakiet socjalny w ramach Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy (kasa pożyczkowa, dopłaty do wypoczynku we własnym zakresie, dopłaty do żłobków i przedszkoli).
  • Możliwość dofinansowania szkoleń, kursów, studiów podyplomowych w zakresie podnoszenia posiadanych kompetencji w tym kursów językowych.
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.

 

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • życiorys /CV z uwzględnieniem opisu kwalifikacji, przebiegu pracy zawodowej i doświadczenia.

Dokumenty prosimy przesyłać w terminie do dnia 04-12-2024 r.

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds