Nowa strategia Sieci Badawczej Łukasiewicz

Czas czytania: 3 min
KIEDY?

GDZIE?

Zwiększenie skali oraz jakości procesów komercjalizacyjnych i ich przyspieszenie – to jedne z korzyści z wdrożenia strategii, na które wskazywał dr Hubert Cichocki, prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz podczas dzisiejszego spotkania z pracownikami Łukasiewicz – Instytutu Chemii Przemysłowej.

Strategia badawcza Sieci Badawczej Łukasiewicz opracowana w perspektywie cztero- i dziesięcioletniej ma na celu umocnienie pozycji Łukasiewicza jako lidera w obszarze badań i innowacji, rozwój komercjalizacji oraz wdrożenie nowoczesnych zasad ładu korporacyjnego i zarządczego w samej Sieci. Jak podkreślał dr Hubert Cichocki, takie podejście otwiera przed siecią nowe możliwości, jednocześnie jednak wymaga zaangażowania i współpracy wszystkich instytutów Sieci.

Wśród kluczowych założeń strategii Łukasiewicza na najbliższe 10 lat jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań na rzecz podniesienia poziomu konkurencyjności polskiej gospodarki w oparciu o najwyższe standardy.

oprac. i fot. I.L.-W.

przeczytaj również​

This will close in 0 seconds

This will close in 0 seconds